Bergen Parkering AS er prisvinner!
Den beste reklamen er ofte en godt fortalt historie.
På fredag opplevde vi årets høydepunkt hittil – BT-prisen! Bergen Parkering AS var nominert til to priser, Årets nykommer og Årets historieforteller, for saken vi skrev med Schibsted Partnerstudio «Fra mynt til app: En pionér i parkeringsbransjen». Lykken var derfor meget stor da vi stakk av med seieren!
Om bakgrunnen for kategorien og begrunnelsen for kåringen, forteller Schibsted følgende: For å vinne “Årets Historieforteller” under BT-Prisen må annonsøren ha tatt i bruk historiefortelling på en helhetlig og kreativ måte og som samtidig ha gjort dette til en integrert del av sin markedsføring. Vinneren klarer å røre ved den bergenske folkesjel ved å ta oss tilbake i tid ved hjelp av overraskende billedbruk og stemningsfulle tekster som er historiefortelling på sitt absolutt ypperste.
Over flere år har vi bygget merkevaren Bergen Parkering. Vi skal være best på enkel og trygg parkering gjennom vennlighet, ansvarlighet, smidighet og kompetanse. Utrolig kjekt å få anerkjennelse for det gode arbeidet vår merkevareleder Elisa Stewart Nilberg og personalleder Øyvind Vatne gjennomførte sammen med resten av teamet og Charlotte Solheim. Takk Schibsted Bergen for et fantastisk arrangement og gratulerer til alle prisvinnere og nominerte! Det er kjempegøy å se at jobben vi gjorde i samarbeid med Schibsted ga såpass stor uttelling. Vi gleder oss til å fortelle flere gode historier sammen!
Les den prisvinnende historien her.